Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, și-a dezvoltat gama de produse vegetale (vegane, plant based, de post), sub brandul Carpos. Băuturile vegetale Carpos sunt acum promovate într-o campanie publicitară nouă, creată de agenția locală Oxygen. Spoturile TV au fost realizate special pentru piețele din România și Bulgaria.
„Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din portofoliul Olympus.
Prin explorarea atributelor de gust, campania susține natura interioară și inspirația, care definesc atât sortimentele băuturii vegetale, cât și personalitățile diverse ale personajelor. Băuturile vegetale din gama Carpos sunt inspirate de natură, iar gustul lor unic provine din aroma deplină a ingredientelor alese cu grijă. Delicată, din Migdale. Intensă, din Fistic. Puternică, din Ovăz. Exotică, din Cocos. Fiecare personalitate are acum și o aromă care i se potrivește, se precizează în comunicatul de presă care anunță noua campanie, citat de Velicios.ro.
„Suntem bucuroși că Olympus ne-a dat șansa să ducem brandul Carpos într-o nouă dimensiune. Am gândit campania cu mintea unui GenZ, punând accentul pe componenta vizuală. Execuția se bazează pe realitatea produsului și portretizează gustul fiecărei variante. Am construit un univers vibrant, care și-a găsit expresia în două spoturi imersive și suntem încântați de rezultat”, spune Agatha Müler, Group Account Director Oxygen.
„Natura poate fi intensă, delicată, puternică, uneori exotică, dar oricum ar fi, ea nu cunoaște compromisul. Vizual, nici noi. Ne bucurăm că am reușit să transpunem pe ecrane, atât de fidel, această viziune printr-o experiență senzorială și sperăm ca abordarea noastră să devină un nou standard”, adaugă Mihai Preda, Copywriter Oxygen.
„Noua campanie punctează o transformare a modului prin care Carpos se conectează cu consumatorii. Am mizat pe o componentă vizuală captivantă și am adus în prim-plan personalități puternice, cu viziuni creative, elemente cu care generațiile tinere se identifică și rezonează. Mulțumim echipei Oxygen pentru că a reușit să surprindă într-un mod atât de creativ esența care definește brandul de băuturi vegetale Carpos”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.
Mixul de comunicare al campaniei cuprinde: TV, PR, digital, influencer marketing și activări in store.
Spoturile campaniei pot fi urmărite aici:
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Beko România, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții.
„Beneficiile semințelor pot lua multe forme. Olympus ți le aduce într-o băutură care e ca laptele nostru, dar 100% vegetală cu gust dulce, aromă intensă și aport de vitamine. Descoperă Carpos în hipermarketurile Cora, Kaufland, Carrefour sau Auchan și bucură-te în multe feluri de o băutură delicioasă, fără lactoză și gluten„, se menționează pe carpos.ro, website-ul oficial Carpos.
Ați încercat produse vegetale Carpos? Ce părere aveți? Puteți posta comentarii în comunitatea Velicios.ro, inclusiv pe Instagram și Facebook. Pe lângă băuturi vegetale Carpos, există și deserturi Carpos.
Vegan și delicios în același timp, fără cruzime față de animale, cu impact redus asupra mediului înconjurător? Se poate! Velicios pur și simplu!
Răzvan Iancu – coordonator în comunitatea Velicios.ro